Tuesday, March 10, 2009

Last Seconds!

Fuh.. siap gak assignment aku yg aku sendiri delay...sampai hari Isnin....mlm! Bkan aku x nak buat awal2...juz....ntah...mcm mls lak....so delay punyer psl, kepala aku nih tgh kusut tahap dewa! Assignment yg kener wat nih assignment 2 utk Digital Media 3. Kener wat 3 screen design, children, teen, and adult.

(Teens)

(Kids)

(Adult)
Aku dah siap kul 8:30 (start kul 6)...gler cepat~ pastuh nak print. Mlm2 nih maner ader kener print yg dekat...ko ingat nih IPOH! Dulu yer r leh print kat CC dekat rumah~
Rindu Ipoh lak~ Trus gi alamanda bli refill ink printer. Dah bli salah cucuk lubang kaler lak tuh....kat kuning aku cucuk merah...kat merah aku cucuk kuning....mmpos...mati akal aku on da spot! Trus YM n calling2 org yg boleh diharapkan. Sadly sumer ader hal memasing~ why...........? Fatin gak harapan bangsa dan negara..hahaha.

Walaupon ader kaler problem....print jer la...dah kejer
LAST SECONDS
...hbs print wat documentation dier plak...fuh sampai kul 4 pagi tuh! Pastuh bgn kul 6:30 pagi tampal bender aah tuh kat mounting board! Otak aku dah short curcuit nih! Pagi tuh kat klass mmg dah hang mcm windows Xp dah...LOL. Kener present lak tuh (DM mmg popular ngan present2). Aku dah tulis skit punyer pjg explaination psl aper yg aku nak present, skali nak kuar dari mulut bapak skit~ DAH TUH MUKER AKU MERAH X HBS! URGHHHH!!!!! Ah....dah hantar sudah! Balik tido!!!!

8 comments:

Ally Hassan said...

bahaha!!!
muka merah!

hafizmustapa said...

bapak semat design ko skarrang...
giler ar..

~Rein~ said...

nasib baik cik tin kito tuh ada~
tula..mkn dging oink2 mnyak sgt
kn dh effect kt muka..ahahahha
heheh..Aku nk pinjam lighter!!!!

PandaMerah said...

(Aly)
yer r....
tgk muker ko aku jd merah~
hahahaha

(Apizz)
semart?
tu last minutenyer kejer tuh~

(Dyin)
Yelah...
aku mkn babi~
fine~~~~

nurainimg said...

aku nak komen gaks la..
hahhahahha..
memang ko memang slalu merah!
nama aku tak nak letak gaks ke?
hahahahhaha...

PandaMerah said...

Nama ko???

Anonymous said...

lawa gak design tuh.
:)

muka mmg slalu merah.
dari dulu sampai skrg.
:p

PandaMerah said...

tau xper....
curse lo....
:((