Saturday, May 16, 2009

Taking A Break

Well minggu nih minggu submit sumer assignment/study for final exam n baru2 nih plak slalu stressed out sbb assignment besepah. So now taking a break jap.....gi shopping ngan mmbr2 kolej. Hehehe...aku gi Mid Valley baru2 nih...

(Aku g ngan Fara-bibik, Dyin-diva n Ecah-cute)


Hanya untuk teman mmbr shopping jer...
Aku mner der duit~
Hehehe
Nak kata aku x bli aper2 tuh tipu la
LOL~

Anyway aku gi saner naik pengangkutan awam~
LOL

Honestly....nih first time kot aku guner public transport since aku start blaja kat MMU nih
SEYES KOT!!
Pengalaman nih
Hehehehe
Ye lah...rumate ader keter..
So aper salahnyerkan??
JGN MARAH MUS, AYUM!!!!!
Aku berterima kasih korunk mmbr baik aku
LOL

(Serabut sial rambut aku~!)
At the end of the day....
PENAT SIOT~!
BERDENYUT KAKI AKU~!!!!

No comments: