Monday, July 27, 2009

Bujang Expert - Part 1

Yes!
Finally brang2 dapur dah bli
Leh main masak~
Hehehe
Xder la tiap2 mlm kener g kedai bli.
Masak jer aper yg ader kat dapur.
Settle~!

So smlm aku, Alan n Aziq dah mula nak try main masak2

First thing yg kiter wat....
Masak Ayam Goreng!
YEAH!!!


Aziq yg masak tuh~
Then masak nasi
Again Aziq gak yg masak kan
(Bkan kiter xmo tlg dier.....xmo ganggu jer..hehehe)
Anyway maser masak nasi tuh, sumtin funny happened
Aziq sound aku sbb bubuh air byk sgt
So dier kurang kan la ikut sukatan jari dier
Then bli dah masak
Alan test nasi ok ker x

Skali nasi keras mcm kacang daaa
Aziq raser lak,
"Ok jer mcm nih la aku sker mkn"
Aku ngan Alan pandang dier cam....
wha-tha-fish~

So bubuh la air skit lagi
Masak balik~
Then Alan raser lagi skali...
"BUBUR KOT!!!"
HAHAHAHA
Nak wat camner?
Bedal jer la


Nih la hidup bujang~
NOOB!!!

5 comments:

~Rein~ said...

Psssstt..tu bkn ayam drummet yg dh siap ke?
hehehe...
SEMANGAT HIDUP ORANG BUJAN SK!!!!

Alia Ibrahim said...

ahahaha lawak la korang neh..nti cuti balik umah blaja masak dgn mak2 korang ye..kekeke..

Ally Hassan said...

sardin dengan telur dadar pun boleh~
:">

PandaMerah said...

Rein:
Ahhh ayam gak
HAHAHAHA

Alia:
Mmg nak blajar la nnt
Fuhhhh bz cuti nih nnt
hahahaha

Aly:
Sardin ader tp x masak, mkn stra8 from tin...telor pon ader...aku msak hehehehe scramble~

PandaMerah said...

uhh
thx...
who's this?