Monday, December 15, 2008

Make It Official

Ramai gak yg tanyer aku psl nama copyright yg slalu aku letak kat sumer pic2 aku. schizophotofactory tuh aku dah guner since my fifth semester kat KPTM Ipoh tuh. maser tuh subject Communication Skills 2. Maser tuh maybe aku 19 or 20 years old. Ahhhh... Gud Times. Anyway kitorunk kener wat brand sendiri. Aku pilih nama tuh and sampai sekarunk melekat namer tuh. Until today... Aku nak tukar schizophotofactory ke pandamerahartwork. Naper aku pakai nama menatang nih? Tnyer Sarah n Aly, diorunk yg start pggl aku beruang merah. Xphm aku. Aku tukar beruang ke panda. Sbb Panda lg cute. HAHAHAHA. Anyway sbb aper aku tukar nama 'brand' tuh personal la. Same reason why aku tukar blog url aku. ALL PERSONAL. Ader dlm diary..LOL. Anyway hari nih aku mengesahkan nama pandamerahartwork akan mula digunakan. Hidup Fire FOX! (panda merah r tuh)


(ps: nih wallpaper pc aku...hehehehe)

2 comments:

epullani said...

prasan kiut..

jejek aku

PandaMerah said...

HAHAHAHAHA
mrh..
lantak aku la...
lalalalalas