Sunday, December 7, 2008

Must SEE!!!

Aku ader tertgk trailer citer malay horror kat tv hari tuh. Nampak cam best jer (aku pengemar filem seram..hahahaha).Title citer tuh: HISTERIA n director dier bkn calang2 org. James Lee adalah pengarah ‘ indie’ terkenal dengan hasil sentuhan seperti “Beautiful Washing Machine” dan “Before We Fall In Love Again” yang telah memenangi anugerah Filem Cereka Terbaik Asean pada Festival Filem Antarabangsa Bangkok 2005. Director nih jugak menang award utk filem "The Red Kebaya". Like any other filer, aku mesti google for the reviews. One of the review is "Filem ini telah berjaya merasuk fikiran dan memang ianya menyeramkan. Mungkin penceritaaan filem ini yang berlatarkan suasana asrama sekolah yang membuatkan ramai mengatakan filem ini begitu mengerikan dan ada unsur-unsur suspense." Then aku ader terbaca bender nih: "Filem ini juga begitu berani memaparkan satu babak lesbian yang daring di mana watak untuk Norliana Shamsudin pegang tangan Alissa (lakonan Scha) dan mahu cium mulut Alissa. Huhu… tapi memang lesbian ada berlaku jugak di dunia realiti tambahan pula untuk asrama perempuan." SERIOUSLY?! HAHAHAA. Anyway, citer nih gak ader actress fav aku (Scha, from Awan Dania & Antoo Fighter N' Liyana from Kami). Hehehe Layan~







MTV soundtrack pon dah kuar...


No comments: